Varaus- ja peruutusehdot

Maksutavat

Vastaanotollamme maksutapoina käyvät yleisimmät maksukortit.
Meillä käyvät myös seuraavat henkilöstöetujen maksuvaihtoehdot:

  • ePassin Hyvinvointipassi
  • Smartum Hierontasaldo
  • Liikunta- ja kulttuuriedut eivät käy maksuvälineeksi hierontaan.
Varauksen teko

Helpoimmin varaat ajan kotisivuiltamme kohdasta ”Ajanvaraus”. Käytössämme on Ajas-ajanvarauskalenteri, joka aukeaa erilliseen ikkunaan.
Voit myös tiedustella aikoja puhelimitse. Otathan huomioon, että tehdessämme asiakaspalvelutyötä emme pääse vastaamaan puhelimeen.

Palvelemme ma-pe sopimuksen mukaan.

Yhteystietomme

  • Tanja Huusko – 040 716 9877

 

Huom. Tallennettu varaus on aina sitova. Varausta tehdessä asiakkaan tulee antaa oikeat ja täydelliset yhteystietonsa, näiden tulee sisältää vähintään seuraavat tiedot:

  • Nimi
  • Osoite
  • Puhelinnumero
  • Sähköpostiosoite

Tietoturvaselosteestamme löydät lisää tietoa asiakastietojemme käsittelystä.

Huomioithan myös seuraavan.

Tehdessään varausta toiselle henkilölle on varauksen tehnyt henkilö vastuussa varauksesta.
Saat varauksesta sähköpostiisi varausvahvistuksen. Säästä vahvistus sillä saatat tarvita sitä esim. mahdollista ajan peruuttamista varten.

Muistutamme varauksesta sähköpostitse vielä 24h ennen aikaasi.
Mikäli saavut myöhässä varatulle ajalle, veloitetaan hieronnasta silti varatun palvelun hinta.

Varauksen muuttaminen

Varauksen voi kuluitta muuttaa 24 tuntia ennen varattua aikaa. Muutoksen voi tehdä puhelimitse. Voit myös tehdä sen sähköpostiin saamasi muutoslinkin kautta.
Varauksen peruminen
Voit perua kuluitta viimeistään 24 tuntia ennen varauksen alkua. Peruminen tehdään varausvahvistuksen sähköpostilla saamasi linkin kautta.

Varatun ajan voi perua myös puhelimitse. Huomioithan kuitenkin, että emme välttämättä pääse vastaamaan puhelimeen palvellessamme asiakasta.

TÄRKEÄÄ.
Emme ota vastaan peruutuksia sosiaalisen median viestien kautta.

Huomioithan että fysioterapeutilla on oikeus laskuttaa palvelun hinta jos

  • ajanvaraus on peruttu/siirretty alle 24h varatusta ajankohdasta
  • asiakkaalla ei ole osoittaa myöhäiselle perumiselle sairastodistusta
  • ajanvarausta ei ole peruttu peruutusajan puitteissa ja asiakas ei saavu paikalle

FysioTalent varaa oikeuden muuttaa näitä varaus- ja myyntiehtoja. Mahdollisen muutoksen tapahtuessa, tiedotamme siitä tällä sivulla.

Ehtoja päivitetty viimeksi

Varaus- ja myyntiehdot päivitetty viimeksi: 4.12.2022

Sisältö